woensdag 28 december 2016

Bloghop: Voorjaar en Sal-a-bration catalogus 29 december 2016


Het is weer bijna tijd voor de nieuwe catalogus ...
de VOORJAAR catalogus en de SAL-A-BRATION folder gaan 4 januari 2017 in !!


En wat staan er toch ontzettend mooie, veelzijdige dingen in....
Sal-a-bration tijd is altijd super leuk, (duurt 3 maanden) want bij elke € 60,00 die je besteld, 
mag je een gratis artikel uit de SAB folder kiezen.
En dat is me toch moeilijk, want alles is weer super dit jaar.

Wij hebben weer een BLOGHOP van team Utopia en daar doen 30 demonstratrices aan mee.
Hoe leuk is dat,.... al die inspiratie en alvast een kijkje in de keuken.
Doe je mee met hoppen....?

Het was weer moeilijk kiezen, maar uiteindelijk werd het 
de Sal-a-bration set: Hey, Chick
en de Window Shopping bundle
en............
de geweldige watercolor potloden !!

 Ik had nog een leuk lijstje en dacht, daar moet iets in.


Ingekleurd met de watercolor potloden en de aqua painter, die geweldige kippen....!

 Van de window shopping bundle gebruikte ik alleen de stansen.
Wat een enig doosje zeg....


en op deze kaart ook een van de stanzen van die window shopping bundle
Zo zie je maar hoe veel je met die set kunt doen.
Heel veelzijdig.....

Een echte AANRADER...!

Ik hoop dat jullie het een leuke bloghop vinden en de nodige inspiratie op doen.
Heb je vragen, wil je een catalogus ontvangen of iets anders bestellen, mail me dan: agreable.stampin.fun@hotmail.com

Je bent hier gekomen via Henny van den Heuvel
en hopt nu door naar Ellen Hamhuis


WIN-actie...!!
Vergeet niet de letter te noteren......die vind je hieronder, in het ei voor de prijsvraag.
Het is het handigste als je bij SoStampful van Tryntsje van Duren begint.
Veel suc6 met het oplossen van de zin.
En als je een bericht achter laat bij de reacties, heb je nog meer kans om mee te dingen naar de prijs die door Miranda Mols wordt beschikbaar gesteld en 5 januari is de uitslag.
Bedankt daarvoor.
Je kunt het antwoord mailen naar..: stampinutopia@ziggo
(sorry collega's, deelname is niet voor demo's)
Een speciaal dank je wel weer voor mijn vriendin Tryntsje van Duren die de organisatie opnieuw op zich heeft genomen...
Top weer meid, dank je !!


30 opmerkingen:

  1. Erg leuke "chickies" Connie, super! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Connie wat heb ik toch een bewondering voor jou. Met alles wat er prive gaande is, heb je het weer voor elkaar gekregen en dan ook nog eens 3 mooie creaties. Ben erg blij dat ik ze zelf ook heb dus ik kan jou kunstwerkjes zo eens namaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk gedaan! En 3 nog wel. Een deadline doet blijkbaar wonderen voor jouw creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie allerlei chickies !!! erg cute ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kippige kaarten! Word je vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi...stapelkippen! Geweldig! Leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke ideetjes met die kippen hoor, toppie
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig die kippetjes die staat hoog op mijn verlanglijst..
    Super leuke kaarten heb je gemaakt.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hippe kaarten hoor. Ik vind die kippetjes echt super.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey chick! Leuke projecten :) Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW!!! Dat schilderijtje is zo cool!!! Ik heb niet zoveel met de kippen, maar dat doosje.....ZUCHT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey chick, wat een hippe kippen! Erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. te gek die chicks... heb m zelf ook maar nog niet gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaarten en mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kip in dat fotolijstje! Geniaal C!!! Mooie creaties! Goed uiteinde en tot de 7e! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben blij dat mijn nachtelijk freubelwerk toch nog zoveel positieve reacties op leverde.
    Kreeg maar geen ingeving/inspiratie en idd een deadline is soms fijn Kitty.
    Was om 4 uur 44 klaar en tevreden...
    Heb genoten van de hele bloghop, zo leuk en inspirerend.
    Een hele goede afleiding.
    Bedankt collega's

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat lijstje is prachtig en de kippen passen er perfect bij! Zo gaaf dat ze ook echt met de poten op elkaar staan en die 2 eitjes erbij. Grappig ook nog. Kaartje en doosje zijn ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prchtige kaartjes en wat een leuke set 👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dit mooi gemaakt, de kippetjes zijn volgens mij bij veel mensen favoriet. En ook je andere creatie is een toppertje. Fijne jaarwisseling, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaartjes en de kippetjes staan zeker op mijn lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke ideeen heb jij met de kippetjes.... Echt gaaf!
    Mooi gemaakt.
    gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. zo leuk voor Pasen!!!!!
    Groetjes, Wobke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallootjes lieve Connie, ik wil je even bedanken voor de prachtige set die ik gewonnen heb. Ik ga deze zeker hÊÊl vÊÊl gebruiken. 😊😊😊 lieve grtjes van een overgelukkige stampin'up gebruiker. 👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ontzettend leuk gedaan Connie! Leuke actie ook! Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS