woensdag 28 mei 2014

De RETIRED LIST komt uit...nog een paar dagen.....en de nieuwe catalogus volgt snel..

Lieve volgers....

A.s. vrijdag komt weer de RETIRED LIST van Stampin' UP! uit.......,
dat betekend dat
o.a. de stempels die er uit gaan en dus niet terug keren in de nieuwe catalogus,
zijn te koop voor een SUper prijs.

Dit is DE gelegenheid om toch nog even de catalogus door te bladeren, om te kijken welke stempel nog op je verlanglijst staat......maar....wees er snel bij want OP=OP!!!
Dit wil je vast niet missen....?

Mail me als je vragen hebt, of als je de lijst in je mail wilt ontvangen, 
zodat  jij als een van de eersten op de hoogte bent !!
Ik plaats de lijst ook op deze blog........!!!

Nog even, dan is het JULI... en is de nieuwe catalogus ook
voor jou als klant beschikbaar......!!!

Ben je net zo ongeduldig als ik en met mij alle liefhebbers van ons mooie merk
 STAMPIN UP!® 
hou dan mijn blog in de gaten zodat je niets hoeft te missen....



vragen.......mail naar: agreable.stampin.fun@hotmail.com

-----------------



en toch even een voorproefje....om jullie nog ongeduldiger te maken...hahaha

uit de nieuwe.... SOMETHING FOR BABY bundle......


==============================================

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS