zaterdag 16 augustus 2014

De 1E BLOGHOP van de CRAZY CRAFTERS...!!!

Heel leuk dat je even langs komt......


Wij hebben een gezellige club demonstratrices en we noemen onszelf  
****de GRAZY CRAFTERS****

Onze "moeder Up" Tanja Kolar..heeft het idee van 1 stempelset met meerdere 
creatieve uitwerkingen bedacht en gelanceerd 
en wij als groep doen er dit weekend wat mee.
We hebben gekozen voor een BLOGHOP in ons eigen team.

Hoppen doe je door op (in mijn geval onder) de roze bloghoppijlen (vorige of volgende)
onder aan dit bericht te klikken en zo verder, of terug, te gaan 
naar de volgende creatieve Stampin Up! blog....




Vind je het leuk om op de hoogte te blijven van het wel en wee van mijn Stampin Up! avontuur, 
na het lezen en bekijken van mijn bijdrage, meld je dan aan als volger van mijn blog......en ik zou het heel leuk vinden als je een berichtje bij commentaar achter zou willen laten.

Je bent meer dan welkom........
Voor vragen en/of bestellingen mag je altijd mailen of commentaar achter laten op deze pagina...

-----------------------

1 stempelset.......4 kaarten/4 creatieve objecten


De set die ik heb gekozen, heeft een achterliggend doel....
wat ik graag onder de aandacht breng bij iedereen.

FLAMINGO LINGO
Van elke Flamingo Lingo stempelset die verkocht wordt schenkt Stampin Up € 2,25 
aan het Ronald Mc Donald huis

En dan nu.. 
mijn uitwerking:
-------------------------------------------------------------------------------------------

NR.1: KAART met bijpassende envelop




gebruikte materialen:
Flamingo Lingo stempel set
Inkt: Strawberry Slush
        Mossy Meadow
Card stock: Mossy Meadow
                   Whisper White
DSP: All Abloom
Pons: scalop tag topper
         scalop oval
         petite curly label
         petite petal






=============

NR. 2:  3 KLEINE KAARTJES met bijpassende envelopjes

gebruikte materialen:
Flamingo Lingo stempel set
Inkt: Lost Lagoon
        Daffodil Delight
        Mossy Meadow
Card stock: Whisper White
DSP: All Abloom
Square envelopes
Pons: scalop oval
         large oval
         petite curly label
         petite petal
Stans: bitty banners
=============

NR. 3: KADO ZAKJE

gebruikte materialen:

Flamingo Lingo stempel set
Inkt: Strawberry Slush
DSP: All Abloom
Pons: petite petal
Simply scored scoring board
Lint en glittersteentjes


=============

NR.4: KLEIN KADO DOOSJE

 

gebruikte materialen:
Flamingo Lingo stempel set
Inkt: Strawberry Slush
        Daffodil Delight
DSP; All Abloom 
Card stock: Mossy Meadow
Pons: scalop oval
         petite petal
Stans: bitty banners
Gift Box punch board      

http://www.feministyle.nl/blog1/48280_bloghop
=============

OVERZICHT FOTO'S



=============

Je komt op mijn blog via
   de blog van Corine 

en na mij komt 
  

de blog van Nathalia
http://www.feministyle.nl/blog1/48280_bloghop



Als je klikt op het blogadres onder de pijl, 
kom je bij de volgende/vorige...


Ik wens iedereen heel veel "bloghop" plezier 
en geniet maar van alle mooie creaties die door mij en mijn 
teamgenoten gemaakt zijn.
En wellicht tot een volgende keer...

En Tryntsje...bedankt voor het ontwerpen van het bloghop logo en pijlen !!
-------------------------------------------------

Hieronder nog even de lijst met directe links naar de blogs:
(als de link niet werkt, graag knippen en plakken !)

Miriam van Eyden,
Cards and Scrapping:  www.miriam-cardsandscrapping.blogspot.nl
 Wendy Noordhuis,
Cards and  Crafts:  www.cardsandcrafts.nl/Cards/Blo_1/Blog.html
Jolanda Stokvis,
My Card and Craftworld:  www,cardsandcraftworld.blogspot.nl
Corine Coert,
Coco Stampin: www.cocostampin.blogspot.nl 
Connie Schouten,
Agreable Stampinfun: www.agreablestampinfun.blogspot.nl
Nathalia van Putten,
Feministyle: www.feministyle.nl/blog1
Tryntsje van Duren,


=============

For my english speeking friends:

I invite you to share this idea on your blog. 
Choose a stampset YOU like ( it mustn´t be from Stampin´Up!) and craft 4 different cards with it. You don't have to do a Blog Hop, share it only on your own blog an show our readers the possibility with this stamp set.
Only just for fun. 
Would you like to share it......????

8 opmerkingen:

  1. Geweldig Uppie, wat heb je weer leuke creaties gemaakt, en dan ook nog voor het juiste doel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg er echt een zomers gevoel van van die leuke creaties van jou. En nog voor een goed doel ook!! Toppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat je juist in een bloghop de aandacht vraagt voor het goede doel! Nu maar hopen dat mensen deze set allemaal willen hebben ;))!
    Leuke creaties heb je in ieder geval wel gemaakt!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt allemaal......ik doe mijn best hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie set is dat Connie. Leuke creaties heb je ervan gemaakt.
    groetjes Nathalia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél creatief! Vind vooral het idee om je envelop in dezelfde stijl te stempelen genieus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat doosje!!
    ik ben gek op doosjes :P haha en was me helemaal niet opgevallen dat ze daarmee het ronald macdonald huis steunen :D superleuk ! die flamingo heeft zoon lekker "dork" gehalte, helemaal leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS