donderdag 4 december 2014

Nieuwe SAB folder en catalogus14/15 zijn in aantocht #Stampinup Haarlem

Nog even, dan komt voor ons als demo's, de Stampin Up!®
Sale-A-Bration folder uit
met prachtige kado's die je kunt verdienen.

Een jaarlijks terugkerend "femomeen" waar we allemaal van kunnen genieten en profiteren.
Je mag een kado uit de SAB folder kiezen als je voor € 60,00 (ex verz.k) besteld...
Bestel je voor € 120,00 dan mag je er 2 uitkiezen...en zo verder.

Er komt gelijktijdig ook een Voorjaars/Zomer catalogus uit dus je kunt,
 om je kado's te verdienen, ook kiezen uit deze catalogus. 

Voor ons wordt dat de komende dagen en weken duidelijk... 
u als klant moet helaas nog wat geduld hebben, 
om precies te zijn, tot 6 januari 2015.

Als ik u/jou was, zou ik maar wat geld apart leggen, misschien van de Sint of Kerst, 
want het is meestal zo, dat men hebberig wordt als de nieuwe catalogus + folder uit komt.
Wij als demo's, ZEKER...!!!!  

Sorry dat ik nog niet al te veel kan prijs geven,...bijna niets eigenlijk, maar geloof me
het wordt....SU-per !!!

MAAAAAARRRRR..............

Hier is dan wel alvast de voorkant 
van de Sale-A-Bration folder...


En de tussenliggende pagina's......

zie je niks.......
klopt, want dat mag nog niet !!

maar dit.............
is de achterkant......

Wordt volger van mijn blog en mis niks......
Je bent meer dan welkom !


========================

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS