vrijdag 9 januari 2015

Gelukkig 2015

Bij deze wil ik iedereen nog 
een heel liefdevol, 
creatief, 
gezond en 
gelukkig 2015
toewensen....

I want to wish you all a very loving, 
creative, 
healthy 
and happy 2015.....


In december was ik erg druk met mijn werk in de thuiszorg en de feestdagen, vandaar geen blogberichten in december, maar ik wil in dit nieuwe jaar weer tijd vrij maken
om heerlijk te werken met Stampin Up!
I was very busy with my work in home care and the holidays, that's why I didn't post any messages on the blog in December, bur in this new year I want to create free time to work with the lovely things of Stampin Up!

Ik hoop jullie terug te zien op deze blog, waarin ik iedereen probeer te informeren 
en te enthousiasmeren voor het geweldige hobby merk 
Stampin Up!®
I hope to see you back on this blog, where I try to inform and  make people enthousiastic
 for our great brand, 
Stampin Up!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS