zaterdag 14 februari 2015

SUper challenge #75 *HARTJES*


Deze keer gaan we voor de challenge aan de slag met *HARTJES*
This time we are going to make something with HEARTS for the challenge



Op een dag als vandaag...VALENTINE'S DAY, zijn HARTJES altijd welkom.
Ik heb voor de liefste man in mijn leven een leuke kaart gemaakt (met deze challenge in gedachten)
On a day like today...VALENTINE'S DAY, HEARTS are always welcome.
I made this nice card for the dearest man in my life (with this challenge in mind)

Het is niet echt gangbaar...zwart als kaart basis voor Valentijn's dag, maar ik vind de combi 
zo chique dus dacht ik probeer t een keer en ik ben blij met het resultaat.
It is not a regular colour,...black as the card base for Valentine's Day, but I find the combination 
quite chique so I thought I'll try it and I like the result.



Gebruikte materialen/used materials:
Stempels/stamps:
* Language of Love
* Sentimenten (Nederlandse stempels)
* Celebrate Today

Inkt/inc:
* Soft Sky
* Stazon
Marker zwart

Punches:
* Hearts Border
* Circle 2
* Modern Label
* Hart groot (retired)
* Hartje klein (retired)

Wolken stans (merk ?)

Stampin ma-j-ig
Tombow glue
Foam blokjes
Circle treat cup

Vind je het nou leuk om op de hoogte te blijven van het wel en wee
van mijn Stampin Up! avontuur, na het lezen en bekijken van mijn bijdrage,
meld je dan aan als volger van mijn blog......
en ik zou het heel leuk vinden als je een berichtje bij commentaar achter zou willen laten.
Bedankt..!
If you like my post's and want to follow me..please join this blog.
I would realy appriciate it, when you would leave a comment below.
Thanks...!


Je bent meer dan welkom........
You are more than welcome....


-----------------------------

5 opmerkingen:

  1. Ziet er weer fantastisch uit. En was hij er blij mee? Lijkt me wel....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer fantastisch uit. En was hij er blij mee? Lijkt me wel....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Connie met die zwarte basiskaart. En rood is altijd goed voor een kaart die in het teken van de liefde staat ;) Leuk dat je weer meedoet met de uitdaging bij SU-per Challenges!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Connie, wat een vrolijke hartjeskaart heb je gemaakt!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan Connie! Erg mooi! Zwart en rood doet het erg goed, houd ik wel van! Bedankt voor het meespelen bij SU-per Challenges! Gr Linda, LizDesign

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS