woensdag 29 april 2015

SUper challenge #85 * SKETCH *


Weer een keertje mee doen met een challenge...
Ondanks de drukte toch even tijd gemaakt voor de SU-challenge.
Een SKETCH weer deze keer...leuk vind ik die.

Dit is mijn inzending voor de #85 SU-challenge




Deze keer eens GEEN stempels....uniek voor mijn doen maar ik dacht laat ik het eens proberen.
This time I used NO stamps....uniek for me, but I thought let's try it.
Ik heb gebruikt/I used:
* 5 opeenvolgende circle ponsen 
* DSP Fresh Prints
* Whisper White cardstock
* Craft cardstock
* Wit lint en gehaakt kant
* en van de Hello You Thinlits *HAPPY*

Het is weer eens iets anders dan wat ik normaal maak.
Heb er wel weer 2 kaarten gemaakt, een soort serie.
Ik merk dat ik dat prettig vind en die 2e geef ik weg bij een bestelling, dus die komt goed terecht.
It is something else than what I usuealy make.
Made two cards again, a kind of serie.
I notice that I like that and the second one i give away as a gift to my customer.


                          Als je een opmerking onder aan de pagina wilt plaatsen, graag.....
Vind je mijn blog ook leuk en wil je mijn wel en wee volgen, meld je dan aan 
als volger van deze blog.
Je bent van harte welkom......!

If you like, you can leave a remark on the bottom of this blog,I would like that......
Do you like my blog and do you want to follow the things I make or do,
than please join my blog.
You are more than welcome,,,,

-----------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS