woensdag 1 juli 2015

You Can Create It JUNI 2015 nr. 6

2015 JUNI nr. 6



Dit is mijn laatste bijdrage aan de YCCI challenge...
Ik heb het een half jaar uitgeprobeerd en vond het leuk, maar het voldeed niet helemaal 
aan mijn verwachtingen,
Daarom deze laatste keer maar eens lekker uitgepakt.....
Heb deze keer ook veel toegevoegd, want ik vond het pakketje niet toereikend om er iets
leuks van te maken.

                                                   
    Dit kwam door de bus....

hier een kleine sneak-peak....





nr. 1



nr. 2

nr. 3


 en dit heb ik er van gemaakt.....


Voor de anderen die mee blijven doen...veel plezier gewenst..
Ik ga weer andere, nieuwe dingen doen..!!




----------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS