zaterdag 19 september 2015

BLOGHOP......van de CRAZY CRAFTERS


----
Er is vandaag, 19 september 2015
weer een gezellige bloghop van de CRAZY CRAFTERS groep.




De nieuwe materialen 
uit de herfst/winter catalogus 2015
Deze is ingegaan op 1 september 2015
Mijn keuze is deze keer gevallen op de Lighthearted Leaves....
Ik vind ze geweldig en hoop jullie ook.
This time we have to make something with materials from the new 
fall/winter cataloque, witch started on the 1sth of September 2015
My choise is the Lighthearted Leaves stamp set....
I love them and hope you do too.



En dit is het geworden...:
Totaal anders dan ik in gedachten had, qua kleur, maar ben blij met het resultaat.
Soms is het juist leuk als projecten anders uitpakken dan van te voren gepland.
Totaly not what I had in mind, but I realy like the result.
Sometimes it's even better when projects turn out differently than you have planed.




Een stoere KAART 





een veelzijdig KADO ZAKJE




en....een lief  klein DOOSJE


Wat vinden jullie er van..?
What do you think about it....?



Built for Free Using: My Stampin Blog



Hoppen doe je door op de roze bloghoppijlen (vorige of volgende) onder aan dit bericht 
te klikken en zo verder ( of terug) te gaan naar de volgende creatieve Stampin Up! blog....
om o.a. leuke berichten te lezen en wellicht wat  inspiratie op te doen.
Je komt op mijn blog, als het goed is,
 via Tryntsje van Duren en gaat door naar Miriam van Eyden
You can "hop" to another Crazy Crafters member's BLOG, by clicking on the pink buttons below, 
to go eigther back of further. 
You then can look at the other creations, made by my colleques, for fun or inspiration....


9
(werkt niet meer na de bloghop)


Hoop jullie snel weer terug te zien en vergeet je niet aan te melden om deze blog te blijven volgen..
Hope to see you next time, and dont forget to sing up and keep following this blog....



---------------------------------------

7 opmerkingen:

  1. Zo uiteenlopend en allemaal met 1 stempelset. Stoer lief en schattig. Heerlijk ingekleurd. En wat een mooi kleurgebruik. Ik begin toch te twijfelen of ik deze set nu toch wel wil.... Heel mooi gedaan Con!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook één van mijn favoriete sets, mooie dingen heb je gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een set die nog op mijn wenslijst staat, mooie creaties heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzondere set. Het cadeauzakje vind ik erg leuk.
    Gr. Nathalia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your cards...tanks for sharing on Create with Rhonda!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi, vooral de blauwe kaart is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je mooie kleuren gecombineerd Connie! Ik heb deze set ook, maar had er tot nu toe niet veel inspiratie mee. Thanks! nu weet ik dat ik er toch eens iets mee moet doen.

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS