donderdag 12 november 2015

SOL 30 oktober 2015 (stempel mee)

Voor het eerst deze keer, heb ik niet direct meegedaan...
Ik had een hele drukke week achter de rug en lag lekker op de bank bij mijn gezin
en kom het niet opbrengen om aar de zolder te gaan
om mee te doen.
En dan is vaak uitstel, afstel.....
For the first time, I did not join the SOL directly because I was 
to tired from work.

 Dus vandaag maar eens begonnen en direct maar 2 gemaakt.
Today I made two of them

 Ik heb het patroon iets aangepast, omdat ik het zonde van het papier vind
wat toch achter het andere, wegvalt.
I cchanged the tutorial a bit, because otherwise it takes a
lot of paper, which you don't see anyway

 Ik heb er voor gekozen, het wat rustig te houden deze keer.
I choise this time to keep it a little bit modest

En komend weekend is een kleine meid jarig die deze keer ook een kaartje krijgt...
 Hij moet nog op de bus, dus.....sssttttt........

Hij was weer leuk om te maken en eens een workshop mee te doen.
tot de volgende keer...
It was a lot of fun again...until next time.....

Built for Free Using: My Stampin Blog


-----------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS