maandag 14 december 2015

De decembermaand is begonnen.....

Het is een hele leuke maar altijd roerige tijd...de maand december.
Druk bezig met kerstkaarten voor bestellingen, mijn moeder en voor ons zelf.
Het huis in kerstsferen brengen bij mijn moeder...


Ze geniet daar altijd zo van.

 En natuurlijk een hele speciale kerst kaart voor haar gemaakt.
Ik dacht laat ik een hele mooie, speciale maken voor mijn lieve moeder 
die geniet van al mijn maaksels 
maar wel voorkeur heeft voor vintage.....

 Geen SU maar gewoon andere mooie materialen.
Gezellig zitten maken bij Leonie's Hobbyshop in Haarlem 
naar een voorbeeld van Ineke Bezemer.

 Leonie had nog een paar kado labels nodig dus tussen door ook nog even gemaakt.
Het moesten bedankt labels worden.
Dit is wel gemaakt met alleen SU spulletjes.
Met de super leuke "watercolor set"






Ze vond ze leuk, dus missie geslaagd.
Maar nu weer snel achter de computer vandaan en naar een kerstreceptie van 
mijn vrijwilligers werk...
tot later 

-----------------------------

2 opmerkingen:

  1. Je labels vind ik super en tof dat je je moeder zo in de watjes legt !
    Veel plezier op de kerstreceptie .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moeder boft maar met zo een dochter. Prachtig allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS