zondag 24 april 2016

teamdag swaps 23 april 2016

Voor de teamdag van de Crazy Crafters maken we voor elkaar als collega's een swap.
Dat is iets wat je maakt ter inspiratie voor de ander.
Ik lig veel plat met mijn gezellige dubbele hernia, dat ik allerlei plannen had
 en steeds weer uitstelde, 
maar uiteindelijk toch,  op een voor mij redelijk goede dag alle 13 gemaakt
dus ging met een bak vol en een gerust hart naar Almere de 23ste april

dit had ik gemaakt voor mijn collega's 



Ik had 2 soorten gemaakt en op de knijpertjes de namen gezet.



 Het is een , best wel dik, notitie boekje.



* Mooi SAB papier, 2 verschillende patronen
* gouden en zilveren doily's 
* de helaas "oude" veren stempelset
* Lost lagoon en Mossy Meadow lint

-----------------------

2 opmerkingen:

  1. Hey Connie, wist niet dat het zo slecht ging met je hernia, wat vervelend voor je! Knap dat het je toch nog gelukt is deze leuke swaps te maken. Hoop dat het nu de goede kant op gaat voor je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke swap.. ben er ook erg blij mer

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS