donderdag 26 mei 2016

Introductie van de nieuwe catalogus (zomer 2016)

Ik vond het wel leuk om een middag te organiseren voor mijn vaste Haarlemse klanten 
van t eerste uur en heb dat daarom op een vrijdagmiddag gepland.

Er waren wat nagekomen bestellingen op te halen en natuurlijk de nieuwe catalogus....
Ik had nog al wat voorbeeldjes gemaakt met de paar nieuwe sets die ik al had mogen bestellen, 
zodat er wat te bekijken viel.
De planning was zelf aan de slag te gaan voor hen, maar daar is het niet van gekomen.
Ik had er nl een soort van High Tea bij gemaakt en ja, kletsen is natuurlijk
ook altijd gezellig en hoognodig.
Dan maar de volgende keer.....

 Aan de voorbereiding lag het niet, maar van knutselen kwam niks deze keer.....



 Hoe leuk zijn de nieuwe stempelsets.....om heel hebberig van te worden.


en ook gezellig aan de thee met hapjes...




Want wat is er leuker dan onder het genot van al dat lekkers,
 praten over onze gezamenlijke hobby...
STAMPIN UP!..

Het was een zeer geslaagde middag, voor herhaling vatbaar merkte ik wel.

-----------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS