donderdag 9 oktober 2014

Pompoenen...zo leuk !!!

Een lieve collega had pas voor mij iets besteld en daar kreeg ik een heel leuk, 
compleet pakketje bij van iets wat ik zelf in elkaar moest zetten.

Het waren haar 2 leuke pompoenen....
Was erg druk de hele week en eigenlijk nog...maar ik heb ze net toch maar in elkaar gezet 
en ze zijn me toch schattig.

EN dit zijn ze geworden.....



de "kleine" gele met 6 partjes...














en de "grote" oranje met 8 partjes..



En wat vinden jullie er van....ik vind ze echt heel leuk...

Bedankt lieve Judith, voor dit mooie pakketje en ik zal er met veel plezier naar kijken elke keer...
echt al een beetje herfst in huis.


============================

1 opmerking:

  1. Wat een mooie snoep pompoenen, die wil ik ook...... Ik vind ze helemaal geweldig!!!!! Wat ben je een bofkont dat je een dergelijk pakketje opgestuurd krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS