zaterdag 15 november 2014

Te winnen setje......

Wie gaat dit leuke setje winnen...??

Van harte welkom op mijn blog iedere.....zeker jullie, nieuwe bezoekers.

Voor een plaatselijke pagina op facebook heb ik een setje samengesteld om te winnen via loting.

Dat ik zelf Stampin Up!® zo leuk vind weten de mensen om me heen wel, 
maar ik wil er veel meer mensen kennis mee laten maken 
en van laten genieten.

Vandaar dat ik een pakketje heb samen gesteld........
 2 leuke, inspirerende boekjes/catalogussen

5 kleuren cardstock                                                                                     5 verschillende design papier



                                                       een EXCLUSIEVE photopolymer stempel
                                                       die niet in het assortiment zit....


                                               
lint en washi tape                                                          een blanco voorbeeld kaart


En nog een paar leuke stansjes in bijpassende kleuren om een beginnetje te maken 
met het maken van 5 leuke kaarten.
Welke dat zijn blijft even een verrassing....


Vind je het leuk om mee te loten...geef je dan op...!!!
(helaas alleen voor de plaatselijke FB leden)

Voor de winnaar geld, als je het op komt halen in Haarlem-Oost
dan kan ik ook eventuele vragen beantwoorden 
maar kijk eerst eens rustig rond op deze blog 
wie weet wat voor inspiratie je op doet....

Win je niet, maar ben je toch geïnteresseerd en wil je meer van Stampin  Up!® te weten,
wil je misschien een workshop volgen of gastvrouw zijn, of zie je er iets
in om mijn collega te worden...
Je mag me altijd mailen op het onderstaande mailadres....

Fijn weekend allemaal....




===========================

1 opmerking:

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS