donderdag 26 maart 2015

SUper challenge #82 *SKETCH*



Ik heb 2 challenges na elkaar gemaakt...
Dit is de *sketch* uitdaging.
Best moeilijk om iets te bedenken en dat heeft me ook wel wat tijd gekost.
Maar deze set, An Open Heart, heb ik ook vorige week binnen gekregen en ik heb hem gecombineerd met de set Bordering Blooms.
Ik heb gebruik gemaakt van de IN-COLOR kleuren van dit jaar 2014/2016
* Tangelo Twist
* Hello Honey
* Blackberry Bliss
* Lost Lagoon
* Mossy Meadow
En in gekleurd met de markers....

I made 2 challenges after each other...
This is the *sketch* challenge.
I found it a bit hard t come up with something and it cost me a little time.
But this stamp set, An Open Heart, I also receved last week, and I combined it with the set Bordering Blooms.
I used the IN-COLORS 2014/2016:
* Tangelo Twist
* Hello Honey 
* Blackberry Bliss
* Lost Lagoon
* Mossy Meadow
And markers to color thing.


Als je een opmerking onder aan de pagina wilt plaatsen, graag.....
Vind je mijn blog ook leuk en wil je mijn wel en wee volgen, meld je dan aan 
als volger van deze blog.
Je bent van harte welkom......!

If you like, you can leave a remark on the bottom of this blog,I would like that......
Do you like my blog and do you want to follow the things I make or do,
than please join my blog.
You are more than welcome...

-----------------------------------

5 opmerkingen:

  1. Mooi blog heb je !
    Ik ga je volgen
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt. Die randen doen het goed zo op de achtergrond. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Erg leuk gedaan! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitwerking van de sketch! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS