dinsdag 3 maart 2015

SUper challenges #78 * BRIGHTS *

De challenge deze keer staat in het teken van BRIGHT.....
De frisse kleuren lijn van Stampin Up! waar ik stiekem toch het gekste op ben.
The challenge this time is dedicated to BRIGHT...
The fresh colour line from Stampin Up! , wich i secretely  love the most.



 Dit is de kaart geworden met een stempelset PRICELESS...uit 2003 die ik tegen kwam....
zo leuk om daar nog eens mee te werken.
Tijdloos zoals je kunt zien.
And this is the card I made withe the stampset PRICELESS from 2003, wich I came across
Timeless as you all can see....

Ik heb de kleuren gekozen (van li naar re):
I have chosen the colours (from le to re):

Dafodill Delight
Pumpkin Pie
Melon Mambo
Rich Razzleberry

 Zoals je kunt zien heb ik mijn eigen DSP gemaakt met de kleuren en de stempels.
As you can see, I made my own DSP with the colours and stamps



Kijk toch eens wat een
geweldige kleuren....
Het voorjaar spat er af !!
Look at the great colours
Spring is exploding from them !!











Vind je het nou leuk om op de hoogte te blijven van het wel en wee
van mijn Stampin Up! avontuur, na het lezen en bekijken van mijn bijdrage,
meld je dan aan als volger van mijn blog......
en ik zou het heel leuk vinden als je een berichtje bij commentaar achter zou willen laten.
Bedankt..!
If you like my post's and want to follow me..please join this blog.
I would realy appriciate it, when you would leave a comment below.
Thanks...!


Je bent meer dan welkom........
You are more than welcome....




2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke en vrolijke kaart is het geworden! De stempelset kende ik idd niet, maar soms weer zo leuk uit de oude doos! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh, Priceless ! Dat was een van mijn favo setjes vroeger !
    Leuk gedaan hoor Connie. Bedankt weer voor het meedoen met SU-per !

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS