zaterdag 26 maart 2016

Uitstapje.....4 maart (hertjes vlop en kaartje)

workshop nummer 2 met het leuke hertje

Overal waren dikke rijen natuurlijk en omdat ik al last van mijn rug had en niet lang kon staan 
heb ik van deze workshop een pakketje gekocht.
Kon ik thuis wel uitvogelen dacht ik....
Maar eenmaal thuis en weken later, wist ik het niet meer zo goed, dus het was even puzzelen.


 Het was echt even zoeken en puzzelen maar dit is het uiteindelijk geworden.....







Een envelopje met een soort van
pocket waar bv een kado kaart in kan
of zoals ik heb gedaan een tegoedbon.
Je kunt er natuurlijk ook gewoon los geld in doen.
Mijn versie is een combi van allerlei merken
en Stampin Up! stempels....



Leuk geworden he......
Best een werkje, maar ja het is een hobby he en niet alles hoeft snel af te zijn.
Maar het resultaat is er ook naar vond ik.

---------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS