zondag 27 maart 2016

Uitstapje.....4 maart (notitie boekje)

workshop nummer 3 notitie boekje pimpen

Hier had ik ook het pakketje van meegenomen en wist ook echt niet meer 
hoe het voorbeeld er uit had gezien.....
Ben gewoon maar begonnen en hij is leuk geworden vind ik.
Met wat bloemetjes uit eigen "tuin" erbij is het een leuk geheel.

Ik hou van de "vintage look"...


Als je goed kijkt zie je de glittertjes op de stik in haar haar en op de roos.
Die heb ik aangebracht met de clear Wink of Stella van Stampin Up!
Ben helemaal weg van dat subtiele glimmertje....


Toen hij al een af was kreeg ik het voorbeeld te zien van de workshop en 
het was wel duidelijk anders, maar ja dat maakt het zo leuk, 
dat je lekker zelf creatief bezig kunt zijn en niet iets na hoeft te maken....

Al met al 3 geslaagde projectjes dacht ik zo....
Hoop dat jullie het weer leuk vonden om langs te hoppen en
wellicht doen jullie wat inspiratie op om zelf lekker aan de slag te gaan.

creatieve, lieve groetjes 
Con
---------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS