zaterdag 11 januari 2014

Een Nieuw Jaar.....

Hallo lieve Blogvolgers

Na de drukke decembermaand nu toch maar weer eens even een bericht van mij.
Mijn goede voornemen voor dit jaar is o.a. dat ik wat meer aandacht aan mijn blog ga besteden.
Maar eerst.....t mag vast nog wel (ondanks dat het 11 januari is)
voor iedereen:  
EEN HEEL MOOI, LIEFDEVOL, GEZOND, GEZELLIG EN CREATIEF 2014 !!

In oktober ben ik met dit geweldige merk begonnen en heb al wel wat dingen gemaakt,
maar nog lang niet genoeg naar mijn zin...mijn hoofd loopt over van de ideeën.
Van de week mijn 4e bestelling gedaan en toen de UPS meneer aan de deur kwam,
lekker samen met mijn dochter, Eline, alles uitgepakt en opgeborgen op mijn hobbyplek.
Nog geen tijd gehad om al te werken met de sal-a-bration spulletjes maar dat ga ik
de komende week lekker proberen te doen.

Want.......de SAL-A-BRATION actie komt er weer aan...............................!!!

Voor de mensen die niet weten wat dit inhoudt, hieronder even een korte uitleg:
Als je in de periode van 28 januari tot 31 maart 2014 voor 60 euro
(excl.verz.kosten) aan Stampin Up! artikelen besteld, mag je een gratis product uit
de SAL-A-BRATION gids uitkiezen.....
Je kunt uit meerdere, speciaal voor deze actie, uitgezochte kado's kiezen.....!
Dus als je voor 120 euro besteld, dan mag je 2 kado's uitzoeken...en zo verder,
bij elke 60 euro een pracht kado naar keuze.
Helaas mag ik nog niet laten zien wat de kado's zijn,....maar houd mijn blog in de gaten
dan ben je een van de eersten die dat kan zien.

Nu zal ik wat foto's posten van kaarten die ik heb gemaakt met een stempelset
uit de grote catalogus.




Stempelset: Hopefull Thoughts
                   ( wood: 129081/ 28,95 euro)
                   ( clear: 129582/ 22,95 euro)
Ingekleurd met verschillende write markers 
van Stampin' Up!









Zijn er artikelen die je wilt bestellen, wil je meer info of wil je een catalogus bestellen
laat het me dan weten.
Je kunt altijd mailen naar : agreable-geschenkartikelen@hotmail.com

Dit was het even voor nu, bedankt voor t "langskomen" en tot snel...tot laterrrr...!


=================================

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS