zondag 12 januari 2014

Hobby ruimte......2 weken terug.....

Ik kan het niet laten.....nog even een paar foto's.
Zo doe je weken niets met de blog en zo heb ik meerdere berichten op 1 avond.
Ach ja....ik heb in ieder geval gehoor gegeven aan mijn goede voornemen,...toch.



Dit was 2 weken geleden.....alleen de stempels en de inkt.
Ik moet nieuwe foto's maken....want na de bestelling van afgelopen week, kan ik het allemaal niet meer zo kwijt.
Die foto's volgen..........


En dit is de kant waar ik met mijn rug naar toe zit.
Ik deel de overloop met mijn vriend (kantoor voor de zaak) en de wasmachine....
Niet ideaal maar ik heb wel mijn eigen plekje.

=============================================

1 opmerking:

  1. Mooi plekje hoor, lekker veel opberg ruimte zo te zien, heerlijk! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS