dinsdag 28 januari 2014

Nieuwe collega...Tryntsje van Duren


Ik wil jullie even voorstellen aan mijn nieuwe downliner....
TRYNTSJE VAN DUREN


Ze zal zich hieronder even voorstellen in haar eigen woorden...


Ik ben Tryntsje van Duren-Zwaga, geboren en opgegroeid in Friesland. 
Getrouwd en 3 dochters waarvan 2 tieners en 1 dreumes. 
Met mijn gezin woon ik al weer bijna 15 jaar in Echtenerbrug, een klein dorpje tussen Heerenveen en Lemmer. 
Van kleins af aan ben ik altijd zeer creatief geweest met alle soorten hobby’s, ben handig met naald en draad maar ook tekenen, schrijven, knippen en plakken. 
Kortom CREATIEF. 
Kort geleden kwam ik Stampin’ Up!® tegen op het internet en was meteen verkocht. 
Ik mag graag samen met de mensen om mij heen bezig zijn en dit is de ultieme kans om mijn creativiteit te delen met anderen. 
Ik geniet van de mensen die keer op keer versteld staan van hun eigen kunnen en dat is net wat dit zo geweldig maakt.


---------------

Je bent SUper welkom in ons team de "CRAZY CRAFTERS"meid en ik hoop dat we een leuke tijd tegemoet gaan....maar dat komt wel goed..!
Heel veel creatief plezier met STAMPIN' UP!®

============================

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS