maandag 3 februari 2014

Demo dag (NL Stampin' Up! demo's)

EN.....als of ik nog niet genoeg Den Haag had gezien....moest ik zondag er weer heen....
Maar wederom voor een heel leuk doel...
De FB groep van NL Stampin' Up! demo's had een soort technieken dag georganiseerd, voor het organisatie team was het ook de eerste keer, en het was erg gezellig en weer nieuwe tips gehad...
Wat ik helemaal leuk vond waren alle mensen die je wel eens spreekt (schrijft....) op FB in het echt zien.
Heel leuk en er zitten echt super lieve meiden bij.....!
Even een foto impressie.....

Voorbeeldtafels


----------------------------
                                    
  
                                Er hoort natuurlijk ook weer een swap bij....
                                           en het moesten er 35 worden,
                                           dus ik was wel even bezig....








Wij hebben er zin in...en voor ons kan de dag beginnen.....
                                                                                  en ook hier...kregen we prachtige swaps...!

Van Mariska kreeg ik zelfs nog iets extra's en daar was ik gewoon een beetje stil van....zo lief..!
                                                    een vriendschapsarmbandje...mooi hè.

De dag ging over watercollors....en we gingen na enige uitleg en tips aan de slag 
en daana 3 kleine kaartjes met stempels set, waar je misschien niet direct ideeën bij krijgt....


We eindigden met nog 2 kaartjes, maar mijn pijp was meer dan leeg, dus die houden jullie nog van me tegoed.

Al met al een zeer geslaagde dag en we hebben veel gelachen.
Op naar de volgende keer.....................

=========================================

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS