maandag 24 februari 2014

Ziek maar toch even freubelen....

Na dat ik de afgelopen week een paar dagen in het ziekenhuis vertoeft te heb,
ben ik lekker weer thuis....
weinig veranderd, hou me heel rustig maar van t weekend toch even lekker ontspannen en
freubelen...op zolder, 
naast het draaien van een wasje...


Mijn dochter Lianne heeft een mooi appartement gevonden om met een vriendin
in te wonen in den Haag
en dat verdient natuurlijk een kaartje......


Gemaakt met de GRATIS te verdienen stempelset.....SEE YA LATER....
bloemetjes met wederom, mijn nu al favoriet..., de Petit Petal stempel en punch...
Inkt en cardstock van Stampin' Up!®


------------------

En voor o.a. een klant moest ik ook even aan de slag.....
maar die laat ik morgen zien.......

===========================================

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS