dinsdag 25 februari 2014

Mijn "buit"van het afgelopen weekend....

 Moest even aan de knutsel want had een paar opdrachten dus...
Ben helemaal verslingerd aan die schattige petite petals en deze snoeperige kleuren................
Als je de afgelopen blogs van me gelezen hebt, zie je wat je allemaal met deze geweldige 
stempel en punch kunt maken....zoooo veelzijdig.


Iets voor jou.....bestel hem snel !!!!


Kaartje voor een klant


 Mijn lieve zieke zwager....even een opstekertje


 En voor mijn lieve snailmaatje Roxanne ook een kaartje met een SMILE.....

Ben nog steeds niet de oude maar het gaat de goede kant op.....komende dagen goed mijn hobby ruimte opruimen en daarna en ben ik hopelijk weer meer  in mijn energie en kan ik weer wat nieuwe mooie projectjes gaan maken....

======================================

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS