donderdag 7 mei 2015

Bijna..bijna...bij..na..................................

Wij hebben als demonstatrices al een blik mogen werpen in de 
nieuwe annual catalogus....
en ik kan zeggen... dat er erg veel uit is gegaan, 
maar...
dat er ook heel erg veel
leuke,
nieuwe
dingen
in staan.



Mooie nieuwe In-Colors....
nieuwe stempels...
mooi bijzonder lint in nieuwe kleuren...
enz,
enz....
te veel om op te noemen en ik mag helaas nog niks laten zien....
maar ik heb toch een sneak peakje van de voorkant van de catalogus.



Hier moeten jullie het mee doen (sorry, erg vaag..) tot ik de catalogus in handen heb 
en dan 
zal ik een foto maken en hier ipv de sneak peak foto's plaatsen

Dus lieve volgers nog even geduld....
tot snel

-----------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS