vrijdag 22 mei 2015

Swaps regional 2015 in Duiven....


DUIVEN, 23 mei 2015 
* SWAPS *

Mijn bijdrage dit jaar is misschien wat anders dan anders................
Omdat ik best veel last van mijn handen en ellebogen heb (helaas door fibromyalgie) 
voor 2 mensen mantelzorger ben en daarnaast nog een gewone baan in de zorg heb, 
heb ik voor deze oplossing gekozen....

Hoe minder ik kan knippen en snijden hoe beter ik de dag door kom, 
maar ik hoop dat jullie toch mijn inbreng waarderen.
Maak je 1 kaart dan is dat anders, maar dit moeten er 85 worden......

Dit is het uitgangspunt...het adventskalender pakket van Stampin Up! 



en zo......ging het maak proces....




 Na een hoop stempelen, schrijven en stansen, kon ik alles in elkaar zetten.



en dit.....zijn ze geworden....85 stuks maar liefst !



 Hier komt nog een theezakje in en dan...is mijn swap voor 2015 klaar om 
uitgedeeld/geruild te worden.




Ik ben er klaar voor...!!!

-------------------------------


BENODIGDHEDEN:





lijm
foamblokjes
Stazon inkt

 -----------------

Mijn naam tag voor deze dag heb ik gemaakt van een bedank-kadotje van Tryntsje (tags)
en de geweldige stempel set voor Ronald Mac Donald met de bomen pons


Leuk geworden toch...zo herkennen ze me vast wel.


 Aangezien ik vanavond heerlijk ga bijkletsen en slapen bij mijn lieve schoonzus Jolanda
 in Zevenaar, post ik deze blog nu al en kunnen jullie dus helaas al zien wat ik gemaakt heb.
Het zei zo....
Ik heb er zin in en de volgende blog gaat over mijn avontuur, 
zaterdag de 23ste op de regional dag in Duiven.

Hoop veel foto's te kunnen maken en die kom je dan vast hier wel tegen.
Wordt vervolgd.

fijn weekend allemaal....


PS: plaatsen jullie een reactie...dat zou ik super leuk vinden.
alvast bedankt.....!
----------------------------------------------



1 opmerking:

  1. Je hebt er weer een hele mooie swap van gemaakt Connie, ben blij dat ik met jou mocht swappen!
    En wat was het weer fijn om weer samen een dag te mogen doorbrengen! XXX

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS