zondag 31 mei 2015

De speciale swaps voor mijn teamgenoten van de Crazy Crafters

Als je naar de regionale dag gaat van Stampin Up! dan neem je (meestal) swaps mee 
om te ruilen met je collega's en het is ook een heel leuk moment
heb ik gemerkt, om mensen te leren kennen.
Ook al is het een kort gesprekje, je ziet je collega van dichtbij en ziet wat zij of hij heeft gemaakt.

Wat wij als team van Crazy Crafter, en velen met ons, voor elkaar doen is een extra swap maken..
Iets groters, uniekers, uitgebreiders en iets wat meer werk kost dan de "gewone"swaps.
Aangezien ik dit keer met maar 2 van mijn teamgenoten naar Duiven ben afgereisd, 
heb ik iets gemaakt wat niet was gelukt ivm al het werk, 
als ik er meer had moeten maken.

Voor Miriam, onze mama-up:



 De vier kanten van het huisje voor Miriam


 en dit heb ik er allemaal voor gebruikt


 -------------------------------------

 Voor mijn vriendin en downie Tryntsje maakte ik een huisje met inhoud ...


De vier kanten van het huisje voor Tryntsje



 en dit is de inhoud...............


.....speciale Friese stempels die ik van onze collega Sippie uit Friesland kocht 
en bewaard had voor deze speciale gelegenheid,
onze *gezamenlijke* verjaardag...!!
Stampin Up! heeft heel veel prachtige stempels, maar behalve  
een paar Nederlandse (helaas) hebben ze zeker geen Friese stempels...
En aangezien zij een Friese dame is de dit zeker waardeert, dacht ik
dat is echt een bijzonder kadotje voor haar !



en met al deze heerlijke SU-producten heb ik dit leuke huisje gemaakt...

------------------------------------------

Ik kreeg van Tryntsje als kadotje een hele orginele en bijzonder lieve beker...
Gemaakt door een kennis van haar in het mooie Friesland.

Ik was eigenlijk best wel ontroerd toen ik thuis nog eens goed al die mooie quotes las
en er een heerlijke kop van mijn favoriete earl grey uitdronk.
Is hij niet geweldig................!

-----------------------------

Ik geloof niet in toeval....

Toen ik Tryntsje introduceerde in het wereldje van Stampin Up! en ze zich inschreef als demonstratrice, bleek dat we op dezelfde dag, 24 mei, jarig waren...
We vonden het beiden heel bijzonder en het bleek dat dat niet het enige was wat ons verbond en vanaf die dag hebben wij ook een hele bijzondere vriendschap, die ver voorbij Stampin Up! gaat.
Ik ben Stampin Up! heel dankbaar voor het feit dat wij elkaar hebben ontmoet.
Gezamenlijk werken met dit mooie hobbymerk is 1 maar er zo'n mooie vriendschap aan overhouden is natuurlijk onze eigen verdienste en ik heb heel veel, soortgelijke vriendschappen gezien op de regionals en op overschillende demo-facebook pagina's.

Dit kan ook voor jou realiteit worden.........
Sluit je aan bij ons in onze kleine, maar o zo gezellige groep:
*CREATIVE TWINS*

----------------------------------------------

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi verslag en ben enorm blij met het bijzondere kado. En zo fijn dat je blij bent met jou eigen persoonlijke beker.Hoop dat we een gezellig team gaan krijgen met nog meer creatieve gezellige dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik wil ook! Al ben ik nu het unieke buitenbeentje van de friese twins! Heeft ook wel wat ;) X

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS