zondag 31 mei 2015

Regional Duiven 2015

Zo even met een wijntje
een van de achterstallige blogs aan het typen.....

Ik heb al heel veel gepost over de gezellige dag in Duiven...
maar nu dan de beschrijving van de dag.

Vele weken geleden heb ik me ingeschreven voor de regional.
Duiven ligt dicht bij Zevenaar en daar woont mijn schoonzus.
Ik dacht, laat ik het leuke met het gemak proberen te combineren en ik vroeg aan haar of ik bij haar mocht slapen, de nacht voor de regional.
Het is ongeveer 1,5 uur rijden, dus dan weg om kwart voor 7 en dat op de zaterdagochtend....zag ik niet echt zitten.
Jolanda vond het een prima idee en zo ging ik dus vrijdag (voor Pinksteren) om half 5 richting het Oosten.
En.....bijna 3 uur later kwam ik moe maar toch vrolijk aan in Zevenaar.
We hebben heerlijk gekletst en flink wat zoete witte wijn gedronken, iets wat we eigenlijk beiden nooit doen, en we zijn rond 3 uur ons bed ingekropen.
Even een maffe foto...
Samen in een bed, 
dat was heel lang geleden, slapen met een vrouw.


Volgende ochtend vroeg naar Duiven, bril vergeten die werd gelukkig bij de receptie van t hotel afgegeven door Jolan.

Na het snel "swappen" begonnen alle presentaties......



De hele dag was zeer goed verzorgd, koffie/thee en limonade met kleine gebakjes volop. 
Er werd heel veel uitgelegd over het nieuwe compensatie plan en er werden leuke demo's gegeven.






ook natuurlijk even een selfie met mijn vriendin Tryntsje



Toen mochten we ook zelf aan de slag..........met nieuwe sets en kleuren.


 Daarna was er de mogelijkheid om de nieuwste dingen te bekijken in een aparte ruimte en om dingen  te stansen en te embossen.
 Kijk eens wat een hoeveelheid, je komt ogen tekort 





Kijk eens wat een inspiratie
Zo'n zin om mee te gaan werken !

------------

Na afloop van de heerlijke lunch gingen we weer verder.
En dan heb je ook nog de price patrol en laat ik nou dit jaar eens mazzel hebben.....met nr. 59 !


Nog even lekker gekke foto's maken :
Het lijkt wel of ik op een van de foto's geen armen heb...pfff zo dom...


Ik sta onzichtbaar achteraan op de foto,...maakt niet uit want ik ben verre van fotogeniek

We hebben met een klein groepje nog wat na geborreld 
en ik ben samen met Miriam en Pytsje Sjoukje lekker blijven eten en bijkletsen, waarbij bleek dat PS en ik veel meer gemeen hebben dan we eerst dachten, voor ik weer richting Haarlem ging.

Moe maar voldaan kwam ik, afgeladen met goodies en vol verhalen weer thuis.....

Ik hoop echt, tot volgend jaar....

------------------------------------------------

1 opmerking:

  1. Wat hebben we een fijne dag gehad en wat heb je er een leuk verslag van gemaakt, helamaal Top uppie!

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS