zaterdag 9 januari 2016

Een heel gelukkig 2016 gewenst...!!!

Zo, eindelijk tijd om eens even mijn blog bij te werken.
Ik wil iedereen nog een heel fijn jaar wensen, vast te laat, maar aan de andere kant 
moet het altijd kunnen toch...
dus:
een heel liefdevol, gezond, vrolijk, bijzonder en creatief  2016

en dan nu over naar de orde van de dag.....:

De nieuwe catalogus is "in de lucht", met de geweldige SAB folder.

Voorjaarcatalogus link:

SAB folder link:

Ik heb ze blijvend in de linker kolom geset en als je dan op de afbeelding klikt, kom je in de betreffende catalogus/folder.
Er staan er nu 3:
* voorjaar catalogus
* SAB folder
* annual catalogus

Ik ga zondag weer bestellen dus als er iets voor je bij zit, mail me dan even.
agreable.sampin.fun@hotmail.com 
dan kan jouw wensenlijstje er nog bij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS