vrijdag 22 januari 2016

S en C van 20 januari

Wederom geveld door bronchitis,....balen maar toch rustig aan gewerkt 
en uit aan het zieken.
Hobbyen komt dan gewoon niks van..geen inspiratie en kan het niet opbrengen 
helemaal naar boven te lopen (helaas....)

Afgelopen woensdag toch weer eens lekker mee proberen te doen met een online workshop.
Was een heel leuk project en ik heb het net afgemaakt.
Ik probeer van alles uit, andere sites, andere merken, maar toch met in mijn achterhoofd
..............STAMPIN UP!............
Dus van alles en nog wat...een mingle mangle....

Vandaag kan ik jullie het eindresultaat laten zien.

 De voorbereidingen zijn getroffen, 
alles is op maat gesneden.....


de pottenkijkers/helpers.... zijn paraat !

--------------------------

 en dit is het geworden....!!


Het was mijn bedoeling het met 2 hoofdkleuren van Stampin Up! te maken 
en met het geweldige DSP van SU, "op te leuken".
Ik hou niet altijd van mega druk, dus met wat takjes, lintjes, pareltjes en stikjes (het 3e, witte accent) geprobeerd er iets moois van te maken....




 de labels bestempeld en beplakt met de mooie nieuwe stempelset Bloomin Love...


ZO weer een doel af van vandaag.....
Morgen een dagje cursus volgen in Rijssen samen met mijn vriendin Tryntsje en een hoop leren.
Wordt een lange dag, moet om 6.00 uur al in de trein/bus zitten....
Geeft niks, ik het ber heel veel zin in.

Later meer daar over....

fijn weekend allemaal.


------------------

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er goed uit!Er lijkt diepte in te zitten. En dan zo presteren terwijl je ziek bent, heel veel bewondering voor.
    Dankjewel voor de geweldige dag gisteren. Op naar de volgende copiclessen en ondertussen heel veel oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er goed uit!Er lijkt diepte in te zitten. En dan zo presteren terwijl je ziek bent, heel veel bewondering voor.
    Dankjewel voor de geweldige dag gisteren. Op naar de volgende copiclessen en ondertussen heel veel oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS