maandag 25 januari 2016

Kaartje van een trotse upline

Ken je dat, je komt opeens iemand tegen in je leven 
en dat is "toevallig" op het juiste moment....
Nu zo ongeveer 2 jaar geleden.
Het blijkt dat je samen veel dingen kunt bepraten, 
elkaar vertrouwd, gemeen hebt en dat er heerlijk gelachen kan worden.
Mooi is dat he.........

Nou DAT....heb ik met mijn vriendin en downline van Stampin Up! , Tryntsje.
Ze is een bron van inspiratie, mega getalenteerd, heeft een heerlijk nuchtere kijk op dingen en...
ze heeft een hart van goud.

Ik vond dat ze wel weer eens een kadotje verdient heeft, bv:
* omdat ze gepromoveerd is naar Brons Elite,
* omdat ze vaak dingen voor me uitwerkt en mailt van workshops en zo
* omdat ze een top collega is,
en * omdat ze gewoon is wie ze is..


 Vinden jullie me slijmerig ?
Nee hoor...ik ben gewoon heel dankbaar..!!!

------------------

Vandaar dat ik voor haar de stempelset
French Foliage heb gezocht en...... gevonden.
(helaas retired en gebruikt, anders was t makkelijk geweest natuurlijk)
Ze is, net als ik, van de "Vintage"......
en dit is zo'n mooie set, die overal bij kan en waar ze vast van gaat genieten.
En omdat we tegenwoordig nog wel eens samen, beiden op  ons eigen hobbyplekje
(zo'n 150 km uit elkaar)
 "een uitstapje" maken naar andere merken en technieken, 
heb ik ook wat andere dingen voor haar ingepakt.
Ik hoop zo dat ze er blij mee is en het veel gaat gebruiken.
Zij kan overal wel wat van maken dus...dat komt wel goed.


En natuurlijk hoort daar een passend kaartje bij,
met een gedoodled randje....



De stempelset heet First Sight...wat een prachtige set he..
en de kleuren inkt zijn:
Rose Red
Blushing Bride 
en
Sahara Sand
en dan op een enkel bloemetje en de vogeltjes een vleugje Wink of Stella clear.
En de toepasselijke teksten:
Kindred Spirits
en Forever Friends.

Ik zeg...niks meer aan doen en lekker aan haar geven en genieten van een heerlijke cursus dag samen.
tot de volgende keer



2 opmerkingen:

  1. Wat een lief berichtje en prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...........................................................................................Hoor je, je hebt me stil gekregen. heb een brok in mijn keel en een traan van ontroering glijd langzaam langs mijn wang. Wat een lieve woorden. Ik vond jou kadootjes al zo mooi en zo lief en dan nog dit er achteraan, is het niet te veel eer? Ik kan me niet herinneren wanneer ik een vriendin als jij heb gehad, waarschijnlijk op de lagere school. Je bent heel belangrijk voor mij en dat is misschien door mijn (friese) nuchterheid niet altijd te merken. Dankjewel lieve Connie! ..........................................................................................XXX

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS