zaterdag 9 januari 2016

SOL stempel mee van november

Ik was zo druk de afgelopen maanden dat mijn pakketje van Stempel Mee maar bleef liggen, 
zoveel andere dingen te doen...
Dus nu in mijn netjes opgeruimde hobbygedeelte, toch maar aan t werk.




 Hoe heerlijk is dit...!!!

Dus maar even aan de gang met nog een kerst projectje....

 Een nogal ingewikkeld lijkende creatie maar na al het rillen komt er toch enige logica in.

 Best leuk geworden toch...een doosje met een wikkel  


Ik had zelf dit papier niet genomen, omdat ik al zo veel had, maar het is wel erg leuk.....

----------

Ik wil toch even de dames van Stempel Mee bedanken voor al hun inspirerende ideeën 
en gezellige filmpjes.
Ik doe weer mee hoor eind januari .................jullie ook ?
Tot dan Mariska, Erna en Krista.

---------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS