zaterdag 9 januari 2016

PRIJS is er uit voor de 150 FB likes

Ik had op mijn agreable stampin fun Facebookpagina een pakket te verloten 
als er 150 likes zouden zijn.
En...die zijn er.
De gelukkig winnares is bekend.

 Ik snap niks van die machines op internet dus doe het nog net jes met de hand.
154 namen schrijven en dichtvouwen...

 en mijn man heeft er eentje uitgehaald...
 Het is geworden BIANCA VAN LEEUWEN

Van harte Bianca en ik hoop dat jij en de anderen mij gewoon blijven volgen.
Sorry voor alle andere volgers maar volgende keer heb je misschien wel prijs.
Binnenkort weer iets leuks, denk ik, dus houd het in de gaten.

Bianca neem je even contact met me op....

fijne zondag nog allemaal !!!

-----------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS